Warunki gwarancji elektronarzędzi

Warunki gwarancji elektronarzędzi Hikoki
 

1. Elektronarzędzia HIKOKI są objęte gwarancją na okres :

• 12 miesięcy – zakup na fakturę (maszyny użytkowane w rzemiośle oraz przemyśle)

• 24 miesiące  - zakup na paragon (maszyny użytkowane amatorsko)

• 36 miesięcy dla wszystkich elektronarzędzi które zostaną zarejestrowane online na stronie
https://hikoki-narzedzia.pl/gwarancja/zarejestruj-urzadzenie w terminie 30 dni liczonych od daty zakupu. Podstawą respektowania przedłużonej gwarancji będzie certyfikat rejestracji, oryginalna prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna oraz dowód zakupu.

3-letni okres gwarancji obejmuje w pełnym zakresie akumulatory i ładowarki będące elementem składowym prawidłowo zarejestrowanej maszyny akumulatorowej.
 

2. Gwarancją są objęte wyłącznie maszyny wprowadzone do obrotu na terenie Polski przez Hikoki Power Tools Polska Sp. z o.o.
 

3. Gwarancja obejmuje wady materiałowe, wady produkcyjne i montażowe, które w przypadku wystąpienia zostaną bezpłatnie usunięte.
 

4. Gwarancja będzie respektowana tylko i wyłącznie na podstawie oryginalnej, prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej dostarczonej wraz z dowodem zakupu. Prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna powinna zawierać:

• model maszyny,

• numer seryjny maszyny,

• datę sprzedaży,

• pieczęć punktu sprzedaży,

• podpis klienta.
 

5. Naprawa gwarancyjna zostanie zrealizowania w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia reklamowanej maszyny do autoryzowanego serwisu Hikoki. W wyjątkowych przypadkach, gdy zachodzi potrzeba sprowadzenia brakujących części lub gdy naprawa wymaga dodatkowej  ekspertyzy, termin naprawy może ulec wydłużeniu, przy czym okres gwarancji zostanie przedłużony o czas przebywania maszyny w serwisie.
 

6. Naprawa gwarancyjna powinna odbyć się w autoryzowanym lokalnym serwisie Hikoki (wykaz serwisów). W przypadku braku serwisu lokalnego, urządzenie należy przesłać do Serwisu Centralnego za pośrednictwem spedycji FedEx nr płatnika 9033.
 

7. Wszystkie naprawy w okresie gwarancyjnym muszą odbywać się bezwarunkowo w Autoryzowanym Serwisie Gwarancyjnym Hikoki i muszą być odnotowane w karcie gwarancyjnej.
 

8. Elementy naturalnie zużywające się (w toku normalnej eksploatacji) takie jak np.: szczotki węglowe, uchwyty robocze, przekładnie, łożyska, obudowy, włączniki, przewody zasilające, filtry, smar, uszczelki nie podlegają wymianie gwarancyjnej.
 

9. Gwarancja nie przysługuje w następujących przypadkach:

• numer seryjny maszyny jest zniszczony, nieczytelny;

• nastąpiło naturalne zużycie elementów i części maszyny;

• uszkodzenie powstało na skutek wcześniej zaistniałej i nie usuniętej usterki;

• narzędzie było użytkowane pomimo wystąpienia widocznego uszkodzenia;

• uszkodzenie powstało na skutek nieprawidłowego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi lub niewiedzy użytkownika;

• uszkodzenie powstało na skutek urazu mechanicznego (uderzenie, upadek);

• uszkodzenie powstało na skutek zastosowania wadliwego (zużytego) osprzętu;

• maszyna została źle dobrana do rodzaju wykonywanej pracy;

• maszyna została przeciążona (nastąpiło jednoczesne spalenie wirnika i stojana);

• maszyna była demontowana lub naprawiana poza autoryzowanym serwisem;
 

10. Dla wszystkich elektronarzędzi w okresie trwania gwarancji przysługuje prawo do przeprowadzenia jednego nieodpłatnego przeglądu, przy czym przegląd jest nie obowiązkowy i jego niewykonanie nie będzie miało wpływu na długość trwania okresu gwarancji.
 

11. W maszynach NR90GC, NR90GC2, NT65GS, NC40G w okresie gwarancji istnieje obowiązek stosowania tylko i wyłącznie oryginalnego gazu Hikoki (numer katalogowy 753600).
 

12. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków, oraz poniesionych kosztów w związku z awarią urządzenia.
 

13. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

UWAGA!

Jeżeli zauważysz zmiany w pracy narzędzia przerwij pracę i dostarcz je do najbliższego serwisu.
Nie zastosowanie się do powyższego zalecenia może spowodować utratę gwarancji. 



Warunki gwarancji narzędzi spalinowych Hikoki 


1. Narzędzia spalinowe HIKOKI są objęte gwarancją na okres :

• 12 miesięcy – zakup na fakturę

• 24 miesiące  - zakup na paragon (maszyny użytkowane amatorsko)
 

2. Gwarancją są objęte wyłącznie maszyny wprowadzone do obrotu na terenie Polski przez Hikoki Power Tools Polska Sp. z o.o.
 

3. Gwarancja obejmuje wady materiałowe, wady produkcyjne i montażowe, które w przypadku wystąpienia zostaną bezpłatnie usunięte.
 

4. Gwarancja będzie respektowana tylko i wyłącznie na podstawie oryginalnej, prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej dostarczonej wraz z dowodem zakupu. Prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna powinna zawierać:

• model maszyny,

• numer seryjny maszyny,

• datę sprzedaży,

• pieczęć punktu sprzedaży,

• podpis klienta.
 

5. Naprawa gwarancyjna zostanie zrealizowania w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia reklamowanej maszyny do autoryzowanego serwisu Hikoki. W wyjątkowych przypadkach, gdy zachodzi potrzeba sprowadzenia brakujących części lub gdy naprawa wymaga dodatkowej ekspertyzy, termin naprawy może ulec wydłużeniu, przy czym okres gwarancji zostanie przedłużony o czas przebywania maszyny w serwisie.
 

6. Naprawa gwarancyjna powinna odbyć się w autoryzowanym lokalnym serwisie Hikoki (wykaz serwisów). W przypadku braku serwisu lokalnego, urządzenie należy przesłać do Serwisu Centralnego za pośrednictwem spedycji FedEx nr płatnika 9033.
 

7. Wszystkie naprawy w okresie gwarancyjnym muszą odbywać się bezwarunkowo w Autoryzowanym Serwisie Gwarancyjnym Hikoki i muszą być odnotowane w karcie gwarancyjnej.
 

8. Elementy naturalnie zużywające się (w toku normalnej eksploatacji) takie jak np.: części układu tnącego, bębny z żyłką, prowadnice i łańcuchy, membrany gaźnika, świece zapłonowe, filtry, przewody itp. nie podlegają wymianie gwarancyjnej.
 

9. W okresie gwarancyjnym do sporządzenia mieszanki paliwowej dla silników 2-suwowych należy stosować olej marki Hikoki (100ml. nr. kat. 931849 oraz 1l nr. kat  714819 lub 714813)
 

10. Gwarancja nie przysługuje w następujących przypadkach:

• numer seryjny maszyny jest zniszczony, nieczytelny;

• nastąpiło naturalne zużycie elementów i części maszyny;

• uszkodzenie powstało na skutek wcześniej zaistniałej i nie usuniętej usterki;

• narzędzie było użytkowane pomimo wystąpienia widocznego uszkodzenia;

• uszkodzenie powstało na skutek nieprawidłowego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi lub niewiedzy użytkownika;

• uszkodzenie powstało na skutek urazu mechanicznego (uderzenie, upadek);

• uszkodzenie powstało na skutek zastosowania wadliwego (zużytego) osprzętu;

• maszyna została źle dobrana do rodzaju wykonywanej pracy;

• maszyna była demontowana lub naprawiana poza autoryzowanym serwisem;
 

11. Dla wszystkich narzędzi spalinowych w okresie trwania gwarancji przysługuje prawo do przeprowadzenia jednego nieodpłatnego przeglądu, przy czym przegląd jest nie obowiązkowy i jego niewykonanie nie będzie miało wpływu na długość trwania okresu gwarancji.
 

12. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków, oraz poniesionych kosztów w związku z  awarią urządzenia.
 

13. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.


UWAGA!
Jeżeli zauważysz zmiany w pracy narzędzia przerwij pracę i dostarcz je do najbliższego serwisu. 
Nie zastosowanie się do powyższego zalecenia może spowodować utratę gwarancji. 

 

Adres korespondencyjny:

Hikoki Power Tools Polska Sp. z o.o.
ul. Gierdziejewskiego 1
02-495 Warszawa

Organ rejestrowy:

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000079967
NIP: PL 524-20-71-779
REGON: 012739279
Kapitał zakładowy: 11 000 000 PLN

MUFG Bank (Europe) N.V. S.A. Oddział w Polsce

84 2210 0009 0000 0000 0010 0124
Nr rejestrowy BDO: 000013681